• Kezdő kardió edzésterv :)

    Ha elhatároztad, hogy idén elkezded, de már rég nem mozogtál, íme egy kis segítség:

    1. Bicikli: 15 perc: Alacsony intenzitásról indulj (kettes, hármas fokozat). Az intenzitást fokozatosan növeld a 8. percig. Találd meg azt az ellenállást, amelyen leizzadsz, de nem fulladsz ki!  
      Ezen az ellenálláson tekerj tovább a 15. percig.
    2. Ellipszis tréner : 15 perc: Találd meg azt az intenzitást, amin erőteljesen izzadsz, de végig bírod a 15 percet! Használd a karod izmait, is: húzd és/vagy told a kapaszkodót! Ezzel a felső testedet is jobban fogod dolgoztatni!;)
    3. Futópad: Intenzív gyaloglás enyhe emelkedőn/ Laza futás. 15 perc: Úgy állítsd be és változtasd a sebességet, hogy erőteljesen izzadj, de végig bírd a 15 percet.
      Levezetésként 5-8 percen át csökkentsd a sebességet, mélyeket lélegezz, nyugtasd meg a pulzusod!

    Edzés után alaposan nyújtsd le fáradt izmaidat! Erre is szánj 5-10 percet!

    Ne feledd: Az első néhány edzés alkalmával ne fáraszd ki magad teljesen, hagyj Magadnak időt, hogy szervezeted hozzászokjon az új ingerekhez! Pár alkalom után sokkal jobban és sokkal többet fogsz bírni!! Kitartás!!! ;)

    Jó edzést!!!  :)

Szóljon hozzá!