• Hogyan szabadulhatsz meg a feleslegtől?

    Hogyan szabadulhatsz meg a feleslegtől?

    Valószínűleg már feltetted ezt a kérdést magadnak párszor, a tükör előtt állva és azt a makacs zsírpárnát fogva, amit időnként felbuzdulva (általában tavasszal) próbálsz eltüntetni-csökkenteni, ami miatt nem szívesen vetkőzöl le a strandon, csökken az önbizalmad és irígykedve nézed a médiában megjelenő tökéletes testű modelleket. 

    Tessék néhány tipp:

    • Először is, ne szorongasd, ne nézegesd, ne várd meg a tavaszt, hanem hagyd ott a tükröt, ülj le egy kicsit és gondold át, mit fogsz máshogy csinálni hogy elérd a célod. Készíts egy tervet, írd le mit fogsz tenni napról-napra, hétről-hétre. Célszerű részletesebb tervet készíteni, mert a napi-heti teendők kipipálásával motivációt kapsz a következő időszakokra. Milyen jó érzés látni, ahogy fejlődsz, egyre tisztábban étkezel, egyre jobb teljesítményre vagy képes a sportban… 
    • A tervnek két fő pillére legyen; az étkezés és a mozgás, nem véletlen a sorrend, nem fogsz tartós eredményeket elérni, ha nincs rendben az étrended (nem véletlenül ezt a legnehezebb betartani.. ;) ). Az étkezésről
    • A mozgás. Rengeteg zsírégető-alakformáló edzéstervet találsz különböző fórumokon, mindegyik bevált, bizonyítottan hatásos, látványos eredményeket ígér. Azért egy dolgot tegyünk a helyére! Ha nem rendelkezel semmilyen sportmúlttal,hanem felállsz az  íróasztal mögül (HAJRÁ!), és elkezdesz úgy edzeni, ahogy az edzőteremben látod másoktól, vagy ahogy a neten olvastad akkor megeshet, hogy egy számodra teljesen hatástalan edzésmetódust fogsz követni, ami vezethet sérüléshez, vagy “csak” elveszíted a lelkesedésed (nincs fejlődés), és feladod. HA TELJESEN KEZDŐ VAGY, ESETLEG HOSSZÚ KIHAGYÁS UTÁN KEZDED ÚJRA, MINDIG KÉRJ SEGÍTSÉGET!
    • Ha már sportolsz egy ideje, és mégsem jönnek az eredmények, akkor érdemes elgondolkodni rajta, hogy valami mást, vagy máshogy csináld. Ha eddig aerobik órákra jártál, vagy csak futni- kerékpározni, kezdj el súlyzózni és fordítva.. Ha kondiztál, és -ahogy azt általában a hölgyek szokták- kis súlyokkal dolgoztál magas ismétlésszámon, próbáld ki nagyobb súlyokkal, kevesebb ismétléssel. Használj alapgyakorlatokat( guggolás,kitörés,elemelés,húzódzkodás,fekvőtámasz), bár nehezek de szép fejlődést lehet elérni rövid idő alatt..

    Kezdetnek ennyi elég, nem azt szeretnénk, hogy órákig ülj a számítógép előtt és olvass, hanem készíts tervet, és mozdulj meg, irány sportolni, irány a Nova-Sun!

Szóljon hozzá!