• Áfonyás-mogyorós fehérjesüti

    Sziasztok! Reméljük sokaknak ízlett Szilvi fehérjesütije, és a folyamatos fenyegetésnek,zsarolásnak,könyörgésnek hála sikerült a receptet megszereznünk,és meg is osztjuk veletek…  A fehérjesüti receptje:   Hozzávalók: 15 dkg zabpehelyliszt 10 dkg zabpehely (esetleg fele rész zabkorpa) 10 dkg fehérjepor (natúr tejsavó) 5 dkg eritrit 1 teáskanál szódabikarbóna 5 dkg méz 150 g natúr joghurt 250 ml (növényi) tej

    Megosztás
  • Kezdő kardió edzésterv :)

    Ha elhatároztad, hogy idén elkezded, de már rég nem mozogtál, íme egy kis segítség: Bicikli: 15 perc: Alacsony intenzitásról indulj (kettes, hármas fokozat). Az intenzitást fokozatosan növeld a 8. percig. Találd meg azt az ellenállást, amelyen leizzadsz, de nem fulladsz ki!   Ezen az ellenálláson tekerj tovább a 15. percig. Ellipszis tréner : 15 perc:

    Megosztás
  • Újévi Fogadalmak :)

    December 31-én éjfélt ütött az óra és (ismét?) megfogadtad, hogy idén egészségesebben élsz: többet fogsz mozogni és az étkezésre is figyelni fogsz? Idén ne csak fogadalom legyen!!! Gyere hozzánk, és legyél Te is Csapatunk tagja!Képzett edzőink szeretettel állnak rendelkezésidre! Találd meg nálunk a számodra legmegfelelőbb mozgásformát, kapcsolódj ki nálunk! – Csoportos órák: zsírégető, alakformáló, kondi,

    Megosztás
Megosztás