• Ünnepi nyitva tartás

    Kedves Vendégeink!Termünk 2014. november 1-én SZOMBATON ZÁRVA tart!A többi napon a megszokott nyitva tartással, órákkal és szeretettel várunk Titeket!

    Megosztás
  • Október a mellrák elleni küzdelem hónapja

    Október a mellrák elleni küzdelem hónapja

    Ez a bejegyzés elsősorban nőknek szól, de ha a férfiak olvassák el figyelmesen és adják tovább a család vagy a baráti társaság hölgytagjainak, az szintén célra vezethet. A mellrák főként a 30 év feletti nőket veszélyezteti,de nem ritka, hogy a fiatalabb korosztálynál is előfordul. Szeretnénk felhívni a figyelmeteket, hogy rendszeres szűrővizsgálatokkal, illetve rendszeres mozgással valamint egészséges

    Megosztás
  • Fogyókúrás tippek

    Napjainkban egyre több ember küzd testsúlyproblémákkal és folytat tudományosan megalapozatlan diétákat, amelyekkel sok esetben nem érhető el hosszú távú eredmény. A “divatfogyókúrák” abbahagyása után gyakran következik be visszahízás és alakul ki az ún.”jojó effektus”. A “divatdiéták” általában kiegyensúlyozatlan tápanyag összetételűek, egyoldalúak, és hosszabb idejű betartásuk az alapanyagcsere felborulásához vezethet.Fontos, hogy a testsúly csökkentés során mindig

    Megosztás
  • Miért van szükséged személyi edzőre?

    Mindenkiben felmerült már a gondolat: „Jó lenne megváltozni!” Ki ne szeretne hosszú, vékony combot, lapos, kockás hasat, feszes, gömbölyű feneket, mosolygós arcot! No de hogyan? Változtassak életmódot? A kérdések ijesztőek, és lemondóak is egyszerre. Igen, változtatni nem egyszerű. Van, aki egy pillanat alatt, van, aki hónapok, évek során jut az elhatározásra, hogy tudjon változtatni szokásain.

    Megosztás
  • Kezdő edzésterv nőknek (1.)

    Eldöntötted hogy új életet kezdesz,már a bérletet is megvásároltad,neki is kezdenél,de nem tudod hogyan? Íme egy kis segítség,bár céloktól illetve fizikai állapottól függően sokféle edzésprogram létezik: Bemelegítés:  Szobakerékpár 10 perc, alacsony intenzitásról indulj, majd 7 percig növeld az intenzitást úgy, hogy leizzadj, de ne fulladj ki. A 7. perctől folyamatosan csökkentsd az intenzitást.  A bemelegítés után

    Megosztás
Megosztás